Bild 1: Lunch, Bild 2: Mellanmål
 
(Kyckling är en bra kost, men nästa gång ryker skinnet så blir det ännu bättre. Likaså med gårdagens torsk rätt. Där ryker paneringen). Jag måste verkligen försöka bli hårdare nu när sommaren är på ingång.
 
Ikväll tränade jag bl.a marklyft & overheadsquat tillsammans med min PT. Tyckte det gick väldigt bra! Nu är jag bokstavligen helt slut i kroppen.

30 mars 2016

FEELING GOOD

Träning

 
Ända sen jag skaffat mig en PT så har det blivit mer gym för mig, och när jag tränar utan min PT så försöker jag att planera in fler gym dagar där jag kan få kontakt med musklerna och fokusera på teknik. När jag kör grupp pass med en högintensiv träning så blir det svårare att hitta den brännande känslan av exentrisk träning.
 
Ikväll tränade jag & brorsan armar inne på gymmet med fokus på biceps & triceps och som avslutning 3st magövningar. Wow alltså! Känner redan av som fan i armarna.. Plus att man har åkt på en härlig träningsvärk från gårdagens rygg&axel pass, perfekt. 
 
Efter armpasset blev det 30min cx worx (bålstabilitetsträning) vilket brände satan!! Det var ett tag sen jag körde cx men ikväll kände jag för att plåga magen extra mycket. Jag fokuserade mest på magövningar och tog hälften så mycket i vikt på resterande övningar så jag skulle orka med ett crossfit pass efter.
Jag är medveten om att passen på onsdagar brukar oftast bestå av konditionsträning och därför körde jag på med styrka. Energin var verkligen på topp idag!